Ny Skivrension: The Offspring – ”Supercharged”.
Var inte för seriös eller finkänslig utan ta albumet för vad det är. Höj volymen och tralla med som om du vore 15 igen. För du har precis blivit supercharged!

Ready To Rock!
Var inte för seriös eller finkänslig utan ta albumet för vad det är. Höj volymen och tralla med som om du vore 15 igen. För du har precis blivit supercharged!
”Full Tilt Overdrive” är House Of Lords 12.e album sen debuten med House Of Lords S/T 1989. Albumet kastar oss tillbaka igen till debuten med härliga klassiska riff och en suber duper produktion, som lyser upp den klassiska 80-tals arenarocken återigen. Hösten är liksom räddad för iallafall oss som var med på den tiden! House…
Read More “Recension – House Of Lords – ”Full Tilt Overdrive”” »
Smash Atoms självbetitlade album Smash Atoms kom ut igår! Läs Jonas recension här!
”Göteborgsbandet Smash Atoms lägger ny touch på 90-tals soundet. Med influencer av Alice in chains, Soundgarden så kommer Smash Atoms med sin sjävbetitlade platta. Den har tyngd och fastnar lätt, låtar som ”Down”, Black cloud och ”Bring the river” sätter prägel på albumet.”
Pain och Metalite spelade på anrika Nöjesfabriken i Karlstad under fredagen och bjöd på stor underhållning!
Parasomnia är planerad att släppas den 7 februari 2025, via deras långvariga etiketthem, Inside Out Music/Sony Music. Albumet producerades av Petrucci, konstruerat av James ’Jimmy T’ Meslin, och mixat av Andy Sneap. Hugh Syme återvänder igen för att ge sin kreativa vision till omslaget.