Skogsröjet är över..
Det är alltid en märklig känsla när en festival är över. Men nu är det så. Och vilken festival!! I nästa vecka kommer ett långt inlägg med recensioner av banden, bilder och en sammanställning om festivalen! Tack för att ni hängt med mig på Skogsröjet! Nu avslutar vi med festivalens tre sista akter! Backyard Babies…
