Non Est Deus – Legacy
I vintras var jag och såg det tyska black metal-bandet Kanonenfieber i Göteborg. Det var en fantastisk spelning på den intima klubben The Abyss. Bandet hade med sig en snömaskin som skickade ut massa fejksnö över publiken, för att efterlikna den karga och skoningslösa miljön under första världskriget. Musiken var också skoningslös men ändå väldig…
